مرکز جامع دامپزشکی ایران
مرکز جامع دامپزشکی ایران

مرکز جامع دامپزشکی ایران

iranvetmed.ir

درمانگاه دامپزشکی متخلف در تهران پلمپ شد

در پی تکرار تخلفات و فعالیت های خارج از چارچوب قوانین و مقررات سازمان دامپزشکی کشور، درمانگاه دامپزشکی‌ درشمال پایتخت پلمپ شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهر تهران، رئیس اداره دامپزشکی شهر تهران با اعلام این خبر افزود: کارشناسان اداره دارو و درمان اداره دامپزشکی شهر تهران طی بازدیدهای مستمر از بیمارستان ها و مراکز درمانی دامپزشکی و داروخانه های دامپزشکی شهر تهران، درمانگاه واقع در شمال شهر تهران که اقدام به انجام اعمال جراحی و آزمایشگاهی غیر مجاز و خارج از حدود ذکر شده در پروانه فعالیت خود می نمود با اخذ حکم قضایی پلمپ کردند.

«دکتر مجید محمدیان» گفت: بیش از ۶۹ قلم انواع داروهای غیر مجاز و تاریخ منقضی و لوازم مصرفی و جراحی تاریخ گذشته نیز از این درمانگاه کشف و ضبط شد.

وی در ادامه افزود هرگونه اقدام به فعالیت درمانی حیوانات مستلزم  اخذ پروانه می باشد و انجام هرگونه عمل جراحی تخصصی تنها در بیمارستان ها و مراکز درمانی دامپزشکی که مجهز به تجهیزات CPR و احیا می‌باشد مجاز بوده و دامپزشکان دارای پروانه های اشتغال دامپزشکی تنها مجاز به انجام فعالیت در حیطه ذکر شده در متن پروانه اشتغال می باشند و انجام فعالیت فراتر از حیطه ذکر شده تخلف شناخته شده و قابل پیگیری می باشد.

این مقام مسئول در پایان گفت: شهروندانی که از حیوانات خانگی نگهداری می کنند برای درمان حیوانات خود ضمن مراجعه به مراکز مجاز دامپزشکی، از نوع فعالیت ذکر شده در پروانه فعالیت دکتر دامپزشک نیز مطلع شوند و خدمات خود را متناسب با نوع پروانه دریافت و برای آگاهی و هرگونه مشاوره در این خصوص با شماره تلفن  ۰۲۱۶۶۵۹۱۰۰۵ تماس حاصل کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.